Sık Sorulan Sorular
Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?
Ürünlerimiz satıcıların uygun gördüğü kargo firması ile gönderilecektir.
Siparişimin ne zaman kargolanacağını nereden görebilirim?
1. Ürün detay sayfasında yer alan “Teslimat Bilgisi” alanından ürünün en geç ne zaman kargoya verileceği bilgisini görebilir, ürünü satın aldıktan sonra ise Siparişlerim sayfasından ürünün ne zaman kargoya verileceği bilgisine ulaşabilirsiniz.
Kargom gecikti, ne yapabilirim?
1. Siparişiniz kargoya verildikten sonra geciktiyse, bu durum kargo firması ile ilgilidir. Kargo firması ile iletişime geçerek probleminizi çözebilirsiniz. Kargo firmalarına aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.
Yurtiçi Kargo | : | 444 99 99 |
Aras Kargo | : | 444 25 52 |
MNG Kargo | : | 444 06 06 |
PTT Kargo | : | 444 17 88 |
2. Siparişiniz mağazanın belirttiği sürede kargoya verilmediyse, “Mağazaya Soru Sor” alanından mağazayla iletişime geçerek siparişinizin durumunu öğrenebilir veya Canlı Destek’ ten bize ulaşabilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
1. Eğer
mağaza siparişinizi
onaylanmadıysa siparişlerim sayfasından İptal Et butonuna
tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
2. Eğer
mağaza siparişinizi onayladıysa siparişlerim sayfasından İptal
Talep Et butonuna tıklayıp çıkan formu doldurarak iptal talebinde
bulunabilirsiniz.
3. Eğer
mağaza siparişinizi kargoya verdiyse iade sürecini başlatmanız
gerekir. Siparişlerim sayfasından İade Et butonuna tıklayıp
adımları takip ederek aldığınız ürünü iade edebilirsiniz.
İptal, iade ve değişimle ilgili detaylı
bilgilere site haritasından ulaşabilirsiniz.
Aldığım ürün kargoya verildi fakat siparişimi iptal etmek
istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
1. Ürün kargoya
verildiği için iade sürecini başlatmanız
gerekiyor. Siparişlerim sayfasından İptal Et butonuna
tıklayın ve “Ürünü teslim almadan kargo görevlisine iade
ettim” seçeneğini işaretleyin.
2. İade talebinizi
oluşturduktan sonra mağaza kargo firmasıyla iletişime geçip siparişinizi geri
çekecektir. İade talebi oluşturduğunuz halde sipariş size ulaşırsa, ürünü kargo
görevlisine teslim edebilirsiniz.
İade talebim mağaza tarafından reddedildi, ne yapmam
lazım?
1. Mağazanın iade
talebinizi hangi sebeple reddettiği önemli. Ürününüz mağazaya ulaşmamış
olabilir veya aldığınız ürün iadeye uygun olmayabilir. Mağazanın talebinizi hangi
sebeple reddettiğini İptal/İade/Değişim sayfasından görebilirsiniz. Aynı
zamanda size konuyla ilgili bilgilendirici e-posta gönderiliyor.
2. Mağaza tarafından
belirtilen sebep size yeterli gelmesiyse "Mağazaya Soru Sor"
alanından mağazayla iletişime geçebilirsiniz. Mağazayla iletişim kuramadıysanız
veya iade talebiniz geçerli bir sebeple reddedilmedi ise destek@yedeko.com
e-mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Kupon kullandığım alışverişimde ki ürünü iptal / iade
ettim. Kupon tekrar hesabıma yüklenecek mi?
1. Siparişiniz geciken
kargolama statüsüne düştüyse ve siz bu sebeple aldığınız ürünü iptal / iade
ettiyseniz, alışverişinizde kullandığınız kupon otomatik olarak hesabınıza
yüklenir. Ürünü başka bir sebeple iptal / iade ederseniz kuponunuz hesabınıza
tekrar yüklenmez. Sepetinizdeki bütün ürünleri iade ederseniz, alışverişinizde
kullandığınız kupon hesabınıza yeniden yüklenir. Kısmi iadelerde kupon
hesabınıza tekrar yüklenmez.
2. Yukarıda belirtilen
durumlar Zincir Kupon Kampanyası için geçerlidir. Diğer kampanya ve kupon
prosedürleri için destek@yedeko.com e-mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Kuponum hesabıma yüklenmedi, neden?
1. Kuponun hesabınıza
yüklenmesi için siparişiniz elinize geçtikten sonra Hesabım > Siparişlerim
sayfasından “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayarak alışverişinizi
tamamlamanız gerekiyor.
2. Alışverişinizi
tamamladığınız halde kuponunuz hesabınıza yüklenmedi ise sistemde bir hata
oluşmuş olabilir. Canlı Destek’ten bizimle iletişime geçebilirsiniz.
3. Yukarıda belirtilen
durumlar Zincir Kupon Kampanyası için geçerlidir. Diğer kampanya ve kupon
prosedürleri için Canlı Destek’ten bize ulaşabilirsiniz.
Kampanyanın geçerli olduğu kategorileri nereden
görebilirim?
1.Kampanyanın
anlatıldığı sayfanın en altında yer alan “Sıkça Sorulan Kampanya Soruları”
içerisinde kampanyanın geçerli olduğu kategorileri görebilirsiniz.
Hesabınızdaki kuponların geçerli olduğu kategorileri ise Hesabım >
Kuponlarım sayfasından görebilirsiniz.
Kapıda ödeme yapabiliyor muyum?
1. yedeko.com.tr’de
kapıda ödeme seçeneği bulunmuyor.
Faturam ürünle birlikte gelmedi, ne yapmam lazım?
1. “Mağazaya Soru Sor”
alanından mağaza ile iletişime geçip faturanızı talep edebilirsiniz. Mağazadan
dönüş olmazsa destek@yedeko.com e-mail adresinden bize ulaşın.
Ürünle ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
1. Ürün detay sayfasının
alt kısımlarında ürünle ilgili açıklama yer alıyor. Daha detaylı bilgiler
öğrenmek istiyorsanız