- Gizlilik Sözleşmesi
- Haber ve Duyurular
- İletişim
- İş Ortağı Portalı
- Kargo Rehberi
- Mağaza Sözleşmesi
- Mağaza Yardım
- Marka Koruma
- Mesafeli Satış Sözleşmesi
- Müşteri Hizmetleri
- Reklam Fiyatları
- Reklam Paketleri
- Şartlar & Koşullar
- Sıfır Risk Sistemi
- Sık Sorulan Sorular
- Şikayet ve Öneriler
- Teslimat ve İade
- Üyelik Paketleri
- Üyelik Sözleşmesi
- Vizyonumuz
- Yasaklı Ürünler
- Hakkımızda
- Çerez Politikası
Mağaza Yardım
Para
Transfer Süreci
Sipariş ödemeleri banka
hesaplarına ne zaman aktarılmaktadır?
www.yedeko.com.tr
sipariş bedeli, tam ve zamanında teslim edilen siparişin müşteri veya sistem
tarafından onaylanmasından (Tamamlandı
Statüsü) 14 gün sonra hesabınıza
transfer edilir.
Ürün
bedeli, Mağaza hesabına aktarılmadan önce pazarini.com komisyonu kesilir.
Bankacılık sistemi izin vermediği için, hafta
sonları ve resmi tatillerde, ödeme yapılamamaktadır.
Taksitli İşlemler
Taksitli
satılan ürüne ait bedel, www.yedeko.com.tr komisyon bedeli kesildikten sonra
Mağazanın hesabına peşin olarak aktarılır.
Sipariş Ödemelerimin
takibini nereden gerçekleştirebilirim?
Satıcı
ofisiniz üzerinden Ödeme Yönetimi > Para transferi listesine giriş
yaparak tarih bazlı yatırılan tutar bilgisine ulaşabilirsiniz.
Tamamlandı statüsüne geçen siparişleriniz, satıcı ofisinizi
üzerinden Sipariş Yönetimi > Sipariş Sipariş Ödemelerinde yaşanan kesintiler
nelerdir?
Siparişleriniz
üzerinden satış yapılan kategoriye ait komisyon oranı ve sözleşmenizde
belirtilen reklam kesintisi uygulanmaktadır. Görüntülenebilecek diğer
kesintiler için başlık açıklamaları aşağıdaki gibidir.
· İndirim
Tutarı: Mağaza satış fiyatı üzerinden mağazanızın yapmış olduğu
indirim miktarıdır.
· Kupon
Tutarı: Mağazanız tarafından yaratılmış indirim kuponları
kesintisidir.
· Kargo
Hizmet Bedeli: pazarini entegrasyonu üzerinden gönderim yapılan ürünler
için kesilen kargo ücretleridir.
· Ertelenen
Tutar: Bu alan üzerinden ilgili yatırılan bedellerde ekstra
kesinti var ise altı çizili tutarın üstüne tıklamanız durumunda kargo siparişi
detayları, reklam puanı kesintisi ve iade sipariş bedeli gibi ekstre kesinti
detayına ulaşım sağlayabilirisiniz.
Para Transfer Durumu
açıklamaları nelerdir ?
www.yedeko.com.tr sipariş bedeli, tam ve zamanında teslim edilen
siparişin müşteri veya sistem tarafından onaylanmasından (Tamamlandı Statüsü) 14 gün sonra
hesabınıza transfer edilir.
· Başarısız
Statüsü: Ödemenizin banka bilgileri uyuşmazlığı yada farklı
nedenlerden dolayı banka hesabınıza yansımaması durumudur. Başarısız tutarlar
satış panelinizde Ödeme Yönetimi > pazarini Para Yönetimi bölümüne
aktarılmaktadır.
· Hesaplanmadı
Statüsü: Siparişinizin onaylandığı fakat henüz Tamamlandı Statüsüne
geçmediği anlamına gelir. Siparişlerişiniz üzerinden kesintilerden yapılarak
hesaplamaya dahil olacak ve en kısa süre içerisinde ödeme Beklenen Statüsüne
geçecektir.
· Ödeme
Beklenen Statüsü: En kısa süre içerisinde hesabınıza geçicek uzlaşma
tutarıdır.
Ödemem başarısız
görünüyor, sebebi nedir?
· Uzlaşma bedellerinin başarılı
bir şekilde hesabınıza aktarılması için ; banka hesap bilgilerinizin www.yedeko.com.tr
üyelik bilgilerinize girmiş olduğunuz firma bilgilerinizle uyuşması
gerekmektedir.
· Banka hesabınızda yer alan
Firma Bilgisi, Vergi Numaranız, banka hesap adınız, IBAN numaranız ile üyelik
bilgilerinizde yer alan aynı alanların birebir uyuşması gerekmektedir.
· Uyuşmazlık
durumunda mağaza üyelik bilgilerinizin düzenlenmesi için talebinizi destek@yedeko.com.tr
adresine iletebilirsiniz.
www.yedeko.com.tr para yönetimine aktarılan tutarı nasıl
çekebilirim?
Başarısız
tutarlar satış panelinizde Ödeme Yönetimi-pazarini Para Yönetimi bölümüne
aktarılmaktadır.İlgili alan üzerinden içerde yer alan tutar bilgisi girilerek
çekim talebi verebilirsiniz. Çekim talebiniz mevcut üyeliğinizde yer alan banka
hesabına aktarılıyor olacaktır.