Sepet

Mağaza Yardım

Para Transfer Süreci

Sipariş ödemeleri banka hesaplarına ne zaman aktarılmaktadır?

www.yedeko.com.tr sipariş bedeli, tam ve zamanında teslim edilen siparişin müşteri veya sistem tarafından onaylanmasından (Tamamlandı Statüsü14 gün sonra hesabınıza transfer edilir.

Ürün bedeli, Mağaza hesabına aktarılmadan önce pazarini.com komisyonu kesilir.

Bankacılık sistemi izin vermediği için, hafta sonları ve resmi tatillerde, ödeme yapılamamaktadır.

Taksitli İşlemler

Taksitli satılan ürüne ait bedel, www.yedeko.com.tr komisyon bedeli kesildikten sonra Mağazanın hesabına peşin olarak aktarılır.

Sipariş Ödemelerimin takibini nereden gerçekleştirebilirim?

Satıcı ofisiniz üzerinden  Ödeme Yönetimi > Para transferi listesine giriş yaparak tarih bazlı yatırılan tutar bilgisine ulaşabilirsiniz.

Tamamlandı statüsüne geçen siparişleriniz, satıcı ofisinizi üzerinden Sipariş Yönetimi > Sipariş Sipariş Ödemelerinde yaşanan kesintiler nelerdir?

Siparişleriniz üzerinden satış yapılan kategoriye ait komisyon oranı ve sözleşmenizde belirtilen reklam kesintisi uygulanmaktadır. Görüntülenebilecek diğer kesintiler için başlık açıklamaları aşağıdaki gibidir.

·         İndirim Tutarı: Mağaza satış fiyatı üzerinden mağazanızın yapmış olduğu indirim miktarıdır.

·         Kupon Tutarı: Mağazanız tarafından yaratılmış indirim kuponları kesintisidir.

·         Kargo Hizmet Bedeli: pazarini entegrasyonu üzerinden gönderim yapılan ürünler için kesilen kargo ücretleridir.

·         Ertelenen Tutar: Bu alan üzerinden ilgili yatırılan bedellerde ekstra kesinti var ise altı çizili tutarın üstüne tıklamanız durumunda kargo siparişi detayları, reklam puanı kesintisi ve iade sipariş bedeli gibi ekstre kesinti detayına ulaşım sağlayabilirisiniz.

Para Transfer Durumu açıklamaları nelerdir ?

www.yedeko.com.tr sipariş bedeli, tam ve zamanında teslim edilen siparişin müşteri veya sistem tarafından onaylanmasından (Tamamlandı Statüsü) 14 gün sonra hesabınıza transfer edilir.

·         Başarısız Statüsü: Ödemenizin banka bilgileri uyuşmazlığı yada farklı nedenlerden dolayı banka hesabınıza yansımaması durumudur. Başarısız tutarlar satış panelinizde Ödeme Yönetimi > pazarini Para Yönetimi bölümüne aktarılmaktadır.

·         Hesaplanmadı Statüsü: Siparişinizin onaylandığı fakat henüz Tamamlandı Statüsüne geçmediği anlamına gelir. Siparişlerişiniz üzerinden kesintilerden yapılarak hesaplamaya dahil olacak ve en kısa süre içerisinde ödeme Beklenen Statüsüne geçecektir.

·         Ödeme Beklenen Statüsü: En kısa süre içerisinde hesabınıza geçicek uzlaşma tutarıdır.

Ödemem başarısız görünüyor, sebebi nedir?

·         Uzlaşma bedellerinin başarılı bir şekilde hesabınıza aktarılması için ; banka hesap bilgilerinizin www.yedeko.com.tr üyelik bilgilerinize girmiş olduğunuz firma bilgilerinizle uyuşması gerekmektedir.

·         Banka hesabınızda yer alan Firma Bilgisi, Vergi Numaranız, banka hesap adınız, IBAN numaranız ile üyelik bilgilerinizde yer alan aynı alanların birebir uyuşması gerekmektedir.

·         Uyuşmazlık durumunda mağaza üyelik bilgilerinizin düzenlenmesi için talebinizi destek@yedeko.com.tr adresine iletebilirsiniz.

www.yedeko.com.tr para yönetimine aktarılan tutarı nasıl çekebilirim?

Başarısız tutarlar satış panelinizde Ödeme Yönetimi-pazarini Para Yönetimi bölümüne aktarılmaktadır.İlgili alan üzerinden içerde yer alan tutar bilgisi girilerek çekim talebi verebilirsiniz. Çekim talebiniz mevcut üyeliğinizde yer alan banka hesabına aktarılıyor olacaktır.